Přejít na obsah

Proč MyFunds?

Sledujte snadno své portfolio a výkonnost fondů

Prohlédněte si své investice kdekoli a na jakémkoli zařízení

Mějte vždy aktuální informace o svých investicích

Vaše doklady dostupné elektronicky v rámci Franklin Templeton chrání přírodu

Snadná registrace

Registrace je jednoduchá, protože postupujete podle pokynů.

1

Systém MyFunds je k dispozici stávajícím zákazníkům společnosti Franklin Templeton. Nejste naším zákazníkem? Otevřete si účet

2

K registraci budete potřebovat svůj e-mail. Možná budete také potřebovat své referenční číslo klienta, občanský průkaz, cestovní pas, daňové identifikační číslo nebo řidičský průkaz

3

Ověříme váš účet a představíme vám váš nový řídicí panel

FAQ

Své referenční číslo klienta naleznete na svém pravidelném výpisu. Jedná se o jedinečné referenční číslo, které vám bylo přiděleno jako zákazníkovi společnosti Franklin Templeton. Pokud nemůžete číslo najít, kontaktujte náš tým podpory.

Abychom zajistili, že k informacím o svých investicích a portfoliu přistupujete v zabezpečeném prostředí, používáme k ověření vašich údajů metodu autentizace. K ověření a uložení vašich údajů používáme nejmodernější bezpečnostní servery. Více informací naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

Ujistěte se, že jste své uživatelské jméno a heslo zadali správně a bez mezer. 
Pokud jste zapomněli své ID uživatele nebo heslo nebo
máte podezření , že je váš účet zablokovaný , můžete využít odkaz Problémy s
přihlášením ?“, který je k dispozici v novém přihlašovacím rozhraní MyFunds.
Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte prosím svůj místní tým klientských služeb.

Ujistěte se, že jste své uživatelské jméno zadali správně a bez mezer. 
Jednorázový přístupový kód bude doručen na preferovaný kontaktní prostředek (e-mail nebo SMS) pouze po zadání platného uživatelského jména.
Pokud očekáváte, že jednorázový přístupový kód obdržíte e-mailem, nezapomeňte zkontrolovat také složku s nevyžádanou poštou. 
Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte prosím svůj místní tým klientských služeb.

Přihlaste se do MyFunds a prostřednictvím webového chatu oslovte některého z našich odborníků, který vám může pomoci využít u Franklin Templeton to nejlepší.

Zákaznickou podporu můžete také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Zákaznická podpora je dostupná během běžné pracovní doby (9:00 – 17:30 h SEČ).

Pokud jsme na váš dotaz neodpověděli, obraťte se prosím na naše odborníky prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Zákaznická podpora je dostupná během běžné pracovní doby (9:00 – 17:30 h SEČ).